2008年1月17日 星期四

大洲,尖洲 1


            在西貢大浪西灣對出,有三個小島,又大又扁的是大洲,高的叫尖洲,最細的叫爛頭排。社長說爛頭排太細,而且無景觀,所以未去過; 大洲,我之前在石頭記 5 曾經介紹過,但再看那幾張相覺得不夠過癮,這次找到一輯由我做主角,老婆大人揸機的,看看又如何?

               大洲 - 眼洞  之 衝浪篇

       在大浪西灣山上遠眺 "大浪三洲"

     


     


        靠近 大洲

        


         眼洞入口

        


     
  先觀察情況

        其他團友也相繼進入

     


      今日吹東風 .....

     


      究竟有幾大浪呢?

     


      嘩!唔係講笑。

      


      "今日有無人衝浪呀!"

      "等我坐低試試 .... "

     


      " 來啦 !!!"

     


       " 我 頂 !"

     


     " 。。。 頂 唔 住 啦!!。。" 仲飲咗兩啖海水。

     


       嘩!呢個浪衝到出洞外。勁呀!

     




        玩完大洲,可以游水過旁邊的尖洲‧‧‧

      


       唔識游泳? 可以坐駁船吖 ........

     


4 則留言:

  1. So exciting!
    [版主回覆01/18/2008 09:09:00]係好好玩架,但小朋友還不宜入洞。

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩,好好玩!
    我22號應該會行經大浪西灣,等我說下d朋友去先
    [版主回覆01/18/2008 09:05:00]雖然好好玩,但要注意安全及個人水性。
    行經大浪西灣,天氣好便可以看到大浪三洲,要體驗刺激,就必須上島了。

    回覆刪除
  3. 下次等我頂ma.... 我份量夠大
    [版主回覆01/19/2008 10:48:00]好!你前,我後,一於頂到實。  

    回覆刪除
  4. 嘩!你第一張相只係踏著小小的石上

    回覆刪除