2009年2月24日 星期二

昂坪天梯20090224

        在行山界,說起天梯,多數人都會想起嶂上,但我們這次行的天梯,比嶂上的那一條,長好多好多,行完這一次之後,可能以後都唔會再行......

        這條天梯的起步點在東涌,會沿著昂坪360吊車路線,一直往上走,一直走,直至天荒地老,油盡燈枯.......

         上午九時多,在東涌起步,天色不錯。

       




           起步不久,便亂咁行,行咗落河。

       


       


       

                   開始上山,唉!是我最怕行的石級,今日都凶多吉少咯...

                      


                         細耳狗,瞓在路中向途人打招呼。

                      


           回望東涌與機場

       


           開心老爺邊行邊搖扇,好輕鬆,好瀟灑。

       


         去到第三號鐵塔,雙腳已經有點痛。

       


            但風景又幾靚

       


                         吊車上的乘客跟我們打招呼!

                       


         可以看見機場跑道、登機大樓及遠處的青山。

       


          行完一段 ....

       


                             還有更長的一段....     喂!有冇順風車坐呀!

                       


                            唉呀!前面路段陡峭? 唔行得唔得?

                        


                                真係頭暈腳又痛!

                        


                                   又落又上,天旋地轉。

                         


                         咦!有咁靚吊鐘花睇,精神好番啲。

              


           


            又繼續上路....    就來頂唔順喇!

       


           終點雖然在望,但真係好遠喎。

       


              沿途都行在最後,個樣就扮影相,其實......

       




                           見到佛祖喇!

                    


          今天上山禮佛,非常誠心,因為又跪又爬才到這裡。

       


                        同財神講聲:蝦 佬!

                     


                    吃飽飯後,回復體力,再拍多兩張大佛相才坐巴士離去。

       


                                                         高  山  禮  佛

       




        這一輯相,原本不想上載,因為平時上山下海,步大力雄,但今天行到剩下半條人命,兩腳抽筋。

        後來細想,可能新春期間,由團年飯到開年飯,食到不知節制,今天的狀態,也算是身體對我發出的警告,要好好善待身體,保持健康,日後再挑戰高峰。

         現在上載這段行程,一來可以同大家分享這段路的風光,二來可以提醒自己控制飲食,不要再增加雙腳負擔了。


  • 傻妹【Annie】
    山水兄
    我諗我朋友仔起碼都要十年八載先至會交到貨俾我呀 !因為佢啱啱開始學整麵粉花咋!上咗幾堂整咗兩盆功課,所以我同你都有排等呀!
    • 傻妹【Annie】
      山水兄
      就係這幅啦!多謝你既指引及借相一用
      • 山水人士
        Annie,
        不用客氣,做好後通知我去看看就好了。
    • 米院友
      有咁靚 嘅吊鐘花欣賞, 辛苦 d 都開心 la. 哈哈, 好彩, 我行咗 360 吊車棧道兩次, 都係落天梯返東涌, 如果唔係, 都會好似你咁 ...  law ... 我  book 咗 31號覆診 la, see u there ...
      • 山水人士
        哈哈!一路抽筋一路影,當日的吊鐘真係好靚。
    • Owl
      • Owl
      • 2010年1月6日下午7:47
      不是民仔又不是聖......
      • 山水人士
        咁樣要在三月份才跟你在船上打招呼了。
    • Owl
      • Owl
      • 2010年1月4日下午8:06
      當然不是,在銀行工作,但不是OL又不是技工.....逢星期六去學校與小魔怪集會教他們步操,學急救......
      我可能會在3月第一個星期日跟友晟去大丫洲啊!
      • 山水人士
        要步操急救,是民安隊.... 還是聖約翰救傷隊?
        3月份的鴉洲,我應該去B 線,睇屁股石。
    • Owl
      • Owl
      • 2010年1月3日上午1:10
      我當然不是小學老師,但我會在星期六去學校與他們集會
    • Owl
      • Owl
      • 2009年12月31日下午10:44
      完全不停站冇得休息一步一步咁行,全因一大班小魔怪
      • 山水人士
        《一大班小魔怪》? 莫非你是小學老師?
        這個月會來一齊欣賞香港風光嗎?
        1月3日長洲綑邊遊 08:40 中環港外線碼頭等(長洲)
        1月10日西貢海島遊
        1月17日地質公園
        1月24日吉澳 雞公頭
    • Owl
      • Owl
      • 2009年12月28日下午8:09
      這段路如有機會我都想再行,最開心就是那條木梯最高的走到最低又走到最高跟著還要開門啊!
      以我上次的步伐及不停站的走三小時三十至四十五分
      • 山水人士
        四小時內走完這條攞命天梯,看來妳的體能都好好,但我就怕怕了,如非必要,都不會再行。
    • Quincy
      • Quincy
      • 2009年4月13日下午12:56
      山水兄: 多謝你造訪我的日誌,今次看見你一家人勇闖天梯,真的好羡慕你們,想下想下,想到當年我盲衝衝的跟隨同學行勇闖八仙嶺,行到腳軟吾在講,下山時真的膽怯到不得了,恐怕要人抬下山呢! 但憑著意志和毅力,終..
      • 山水人士
         歡迎Quincy兄時時來訪,香港郊野風光真的不錯,我每個星期都會四維走,有空便來分享我們的樂趣吧。
    • ELF
      • ELF
      • 2009年3月3日下午1:38
       I remember seeing this last time I went on the 360.  Wow~~!!!  Such a long walk!!!
      • 山水人士
        我也是在之前坐360吊車時看到這條路,老婆大人話點都要行一次,結果就 ......  ..... 變成難忘之旅。
    • suzyu
      • suzyu
      • 2009年3月2日下午9:47
      條天梯天咁長, 望不到頂, 見到大佛個陣, 咪想像自己係朝聖, 好 high嘅感覺.........
      • 山水人士
        所以我說:『今天上山禮佛,非常誠心,因為又跪又爬才到這裡。』
    • KIKI
      • KIKI
      • 2009年3月2日下午6:03
       
    • SKPoon
      • SKPoon
      • 2009年3月1日下午9:24
      真唔似你喎!以你開山劈草的體力,我一向非常羨慕你呀!又或者果條石屎路又係硬左D。
      • 山水人士
        哈哈哈哈!當日真係行得好淒涼,可能一開始已經被條無止境的梯級嚇親,無乜鬥志。
    • molala
      • molala
      • 2009年3月1日下午6:22
      好正~ 不過要行樓梯就生不如死了...
      • 山水人士
        我當日都有這種感覺。
    • suzyu
      • suzyu
      • 2009年3月1日上午11:08
      嘩! 你都行到剩下半條人命,兩腳抽筋,我諗吓都死咗一半, 日日行692級樓梯來克服行梯級恐懼症 ,小心膝關節呀山水兄,我中學時每天上落上環樓梯街返校,家住唐樓四樓,膝蓋軟骨組織透支了, 提早退化,現在想跟你行山都唔掂囉。
      • 山水人士
        謝謝關心!
        有教練教路,行樓梯時要一步一步,膝關節不要多於90度,除了行樓梯,還要鍛鍊大腿肌肉,體重也要減一點,讓雙腳減輕負荷。
    • 真靈思 Janus
      你就半條人命,我就行唔到一半已無命!
      • 山水人士
        哈哈!行行吓就到喇,我都係行一半,爬一半。
    • 1372〈一生得意〉
      你去Blog主頁的小編輯投訴啦。
      • 1372〈一生得意〉
        你今天又link咗去邊呀!
        • 山水人士
          剛剛睇過,依然 link住 Rachel Yau.  
          Y! Blog 好似完全唔知系統搭錯線。

        • ♡ QQ Florence ♡
          平時上山下海的你是好勁噃,今次見你寫到自己咁喳咖,完全唔似你喎!
          我都行過昂坪天梯,好考腳骨力,邊行邊影便不算太辛苦,可惜當日勁大霧,好多靚景都無得影呀!
           
          • 山水人士
            哈哈!我最叻係亂闖,最怕係行樓梯,當日真係好喳。
            但間中做吓弱者,也是對身心的一種鬆弛,感覺幾好咖。
        • 阿蘇
          • 阿蘇
          • 2009年2月26日下午6:28
           你都話受不了,我就一定要叫飛行服務隊了,所以有自知之明,唔敢麻煩人!
          • 山水人士
            • 山水人士
            • 2009年2月26日下午6:33
            那一次之後,我已經日日行692級樓梯來克服行梯級恐懼症,效果都幾好,希望下次唔好再咁瘀。


            • Bill
              • Bill
              • 2009年2月26日下午1:01
              just notice your name is Rachel Yau again on 精選 Blog
              • 山水人士
                • 山水人士
                • 2009年2月26日下午5:42
                我都有去探過Rachel Yau. 原來佢主理好多美食節目,電視、電台、雜誌樣樣都掂。如果Blog友慕她的名而來到我這裡,唔知會點諗呢。
            • moon
              • moon
              • 2009年2月26日上午11:08
              風景好靚,辛苦d都冇所謂啦。你實在好勁,換轉是我唔使半個鐘就放棄啦,行山呢樣活動已經好耐冇做啦,而且好難搵到志同道合的朋友,所以有能力行係一件幸福的事,還有朋友一齊行更加幸福 。
              • 山水人士
                • 山水人士
                • 2009年2月26日下午5:37
                歡迎來訪!
                相信妳還年輕吧,年輕力壯之時,可以自己安排想做之事,行山活動,要參加不難,我們一班人都是參加行山隊而認識,仲玩得好開心。
            • WinC
              • WinC
              • 2009年2月26日上午10:10
              多謝你常常帶給我們這些美好但不是一般人可看到的景物, 辛苦你啦 ! 努力 ! 反正拍了, 有什麼都要放上來給我們欣賞, 不要浪費嘛 !
              • 山水人士
                • 山水人士
                • 2009年2月26日下午5:30
                謝謝妳的支持!
                香港雖然細,但好玩的地方真不少,夏天快到,又可以遊走於大小海島之間了。
            • 小鳥必必
              • 小鳥必必
              • 2009年2月26日上午9:31
              舊年行過﹐仲行咗兩次添﹐不過由山上面行返落嚟﹐就會舒服啲
              • 山水人士
                • 山水人士
                • 2009年2月26日下午5:22
                果然年輕力壯;以當天狀態,行上行落都會兩眼反白。
            • 野孩子
              • 野孩子
              • 2009年2月26日上午9:23
              依段路我都好想行,不過一見到d梯級就怕怕,所以我都係選擇喺吊車望落去為之上策...... ,知唔知今個星期ge五分洲成唔成行呀 。
              • 山水人士
                • 山水人士
                • 2009年2月26日下午5:09
                真係聰明嘅選擇!
                問過社長,這個星期日五分洲已經滿座,能否登島,還看天意。
            • BLOG 初哥
              • BLOG 初哥
              • 2009年2月26日上午3:41
              嘩!
              • 山水人士
                • 山水人士
                • 2009年2月26日上午9:06
                萬里長廊!
            • Yahoo! 用戶
              • Yahoo! 用戶
              • 2009年2月26日上午1:33
              就係知道上山咁金, 所以上次同長江搭360先上昂坪玩吓,
              再慢慢行呢條路落山, 雖則話落山, 沿途勁上上落落, 真係頭都暈埋,
              尤其後尾果段 (即係應該係你地起步果段) 超無耐, 明明見到下面都到地啦, 係咁被逼..
              • 山水人士
                • 山水人士
                • 2009年2月26日上午9:06
                我們上山時,有個住在附近的大叔說他每星期行兩三次,一個多小時可以行完,我們行完全程後,覺得個大叔一系行錯路,一係神仙。
            • 山水人士
              原來這幾天我上了精選 Blog。 
              哈哈!這次上精選 blog 好似係Y!Blog 搭錯線,頭兩日就用我張相頭,但文字介紹就係"火星史塔粉" 人家是型人兼講潮物,如果Click入條線就會來咗我個地盤看山水。
                     今天仲神奇,用我張相頭搭 Rachel Yau,人家是講生活品味及文化的。
                     因此這兩三天雖然好多人來訪,估計都是失望離去的多。
              • 奴隸獸
                山水人士
                多謝你回應。我唔係一個經常運動人士,如果我想試行呢條昂平山路,會唔會好難,事前需唔需要有操練氣量同腳力呢?
                 
                • 山水人士
                  如果少運動,行咁多梯級係會辛苦一點,但行慢點,沿途看看風景,帶備水果,多點小休,用四小時來行,問題應該不大,如想練氣,可行樓梯,如果住在二十樓,乘電梯至十四樓,行六層才回家,(千萬不要跑,不要跳,否則易..


                • 奴隸獸
                  山水人士
                  你好,見到你地咁樣行法真係戥你地辛苦,但又羨慕你地鬥志。風景亦相當美。我都希望一試!
                  請問你地上午九點出法,幾多點鐘先至完成整段行程呢?
                  • 山水人士
                    歡迎來訪!
                    這條路我的行友說不算難行,只是我當天狀態差。
                    我們九時多離開東涌地鐵站,在東涌炮台及河溪行來行去,十一時才踏上天梯,二時多行到大佛腳。
                • A02
                  • A02
                  • 2009年2月25日上午10:32
                  山水兄, 你呢2日上咗精選blog! 呢條線風景又靚又豐富, post得好喔~會唔會去馬灣公園玩? 早輪我响報紙度睇到果度風景唔錯喎。 
                  • 山水人士
                            哈哈!這次上精選 blog 好似係Y!Blog 搭錯線,頭兩日就用我張相頭,但文字介紹就係"火星史塔粉" 人家是型人兼講潮物,如果Click入條線就會來咗我個地盤看山水。
                           今天仲神奇,用我張相頭搭 Rachel Yau,人家是講生活品味及文化。
                           所以這兩三天雖然好多人來訪,估計都是失望離去的多。
                • WinC
                  • WinC
                  • 2009年2月25日上午10:08
                  好 , 你都行成甘, 我們也不要妄想走一趟 ! 保重 !
                  現在很難得見到吊鐘花, 受保護的. 小時候過年家裡有買回來插, 喜歡逐個苞來數, 看那個多鐘, 脹卜卜, 晶瑩剔透的花, 很特別, 很美 !
                  • 山水人士
                    哈哈!自己雖然行到一拐一拐,但途中都鼓勵了幾個不想行的小朋友及師奶完成全程,大家都好開心,這也是行山的樂趣。       香港有好多溪澗旁還有野生吊鐘,不算難找。
                • 柏 斯 lei
                    http://hk.myblog.yahoo.com/pengchun_1957
                  煩請多多指教,不便之處敬請原諒...祝安康.!
                • janejane
                  你真係好風趣喎!     幾時行呢度o架?
                  吊鐘花真係靚C人!
                  • 山水人士
                    哈哈!苦中作樂,也是體驗。
                    我們是 2月8日行的,當時的吊鐘全是盛開,好靚!
                • waiwai
                  • waiwai
                  • 2009年2月24日下午11:47
                  你好勁呀
                   
                  • 山水人士
                    謝謝來訪!
                    行到剩下半條人命,兩腳抽筋。重話勁?
                • LS
                  • LS
                  • 2009年2月24日下午9:49
                  吊鐘花開到好靚呀!
                  • 山水人士
                    係呀!所以可以扮影相,休息一會。
                • LS
                  • LS
                  • 2009年2月24日下午9:49
                  >因為平時上山下海,步大力雄,但今天行到剩下半條人命,兩腳抽筋。
                  山水人士攀山涉水, 咁先啱行 .  話時話, 條路砌到咁靚, 真係冇乜行山feel. (當然, 呢條路原本係for遠足)
                  • 山水人士
                    因為上次坐吊車經過時,看到條木板路好有特色,便想腳踏實地行一次,點知咁杰。
                • 喵喵
                  • 喵喵
                  • 2009年2月24日下午7:46
                  小心膝蓋,好好護理
                  • 山水人士
                    已經做足保護,減震行山靴、防震鞋墊、護膝,加上平時鍛鍊大腿肌肉,應該問題不大,衰在近日有點超重,加上當天沒有拉筋熱身。

                沒有留言:

                張貼留言