2007年10月22日 星期一

鳥島 Paracas 5

        領隊說午餐是自由時間,可各自搵食,飯後準時集合。在海邊有一排小餐廳,見領隊入了一間,我們也跟了進去,拿起餐牌,七彩製作,圖片吸引,主要是海鮮,靠海當然食海,坐下點菜,我們一枱共十隻為食貓,看見好看的都點了,好像沒有人考慮過價錢,當點到海鮮湯時,『你們十個人要多少個?可以兩人分一個。』『海鮮湯張相好靚,每人一個喇!』好!夠豪氣。 海鮮湯上桌,嚐一口,好鮮甜,正!我們人多熱鬧,又哇哇叫(受海鷗影響?),旁邊有枱本地人,也感受到我們的歡樂,過來問可否拍攝我們,當然無問題,一同舉杯,飲勝!

        




                 面向大海的餐廳,環境不錯。

        


                海鮮陸續送上。

       


      


                                 十隻為食貓。

      


                        一人獨享,開懷大嚼。

       
 

            哈哈哈哈 ..... 好大隻蟹呀! 哈哈哈哈....

      
 我隻都唔細。

       
 點解咁黑嘅??

       
 哈哈!黑麻麻,未沖涼。

         
 我隻乾淨啲。

               
 我隻最靚仔。   

      


                                              飽到唔郁得。

      


                                    再留在這裡,會不會變成他?



  



3 則留言:

  1. hi !
    [版主回覆09/04/2009 09:19:00]Hello! 這麼晚還來看我們食海鮮,是否計劃去秘魯呀?

    回覆刪除
  2. 不是我 ! 是我的朋友 , 我介紹他來看 !
    [版主回覆09/04/2009 18:05:00]秘魯真係好好玩,妳都計劃下啦!

    回覆刪除
  3. 謎團終於解開,山水人士就坐係星爺隔籬。 點解唔見左佢?因為要 影 為食貓 食蟹照。
          
    [版主回覆06/01/2010 19:32:00]哈哈!其實要睇我個貓樣不難,在台灣 - 登峰之旅 最後一張就係啦。
    http://hk.myblog.yahoo.com/wintech_auto/article?mid=15460

    回覆刪除